inmymind.

jag har redan skapat mig en fairytale.i min hjärna.
jag väntar på en prins som en dag ska rida fram på en vit häst och och ta sig igenom törnrosbuskarna och hitta mig, en prins som en dag ska kliva fram till mig, som en dag ska kyssa mig, som en dag ska älska mig !
jag är prinsessan och hela världen kretsar kring mig och bara mig. inte ett skit, är precis vad jag ska göra.alltså aldrig ta det första steget.en prins är en prins och prinsessa en prinsessa.
att erkänna att jag verkligen älskar dig, skulle få världen att stanna.
att ta det där jävla steget skulle innebära en förlust av prinsessa stämpeln.
hur skulle jag kunna sänka min gard, och ge mig?

jag vet att hjärnan är stark men hjärtat är starkare, bara man ger det en chans till fight!
hjärnan styr hela mig, visst är den stark, men hjärtat är starkare.
hjärtat är starkare,
bara man ger det en chans till fight!

jag kväver mig själv.min hjärna kväver mig.som en självmordsbenägen, så tänker jag just nu.
är det inte bättre att ta det där jävla första steget, precis som att ta det första steget ut från perrongen framför snälltåget? lika bra att dö fort än långsamt.

att ge hjärtat en chans till fight, kan ta mitt liv, hela jag kan gå i kras.
därför.
fairytale 4-ever inmymind. 07.02.01.

Kommentarer
Postat av: -maza-

volim te gara moja najvise...ti si mi sve...puno sam te zelio jedva cekam da te vidim :(

voji te tvoja maza najvise na svijetu

2007-02-01 @ 21:48:51
Postat av: anjica

seka nije ni?ta razumjela ?ta si napisala,al nema veze:):):)samo da ti se javi,i da ti ka?e da te puuuuuuuuuuuuuuuuuuuno voli...:*:*:*:*

p.s.ko ti je maza?!:P:P

2007-02-01 @ 22:03:41
Postat av: -maza-

hehe nisam ni ja razumjela hihi nas 3 zauvijek zajednoooooo i nigdje jedna bez druge :)))))) voli ja svoju garu i svoju malu snaznu najvise na svijetu...

THE POWER OF 3 FOREVER :D

2007-02-02 @ 19:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback