inte ett ord.

ha, dansskor.tsss (chlister fattar)

natten vi flickor väntat på så länge.
igår, lördag.
som gjord för att spåra.
flickmiddag hos lillen som senare även blev pojk-flick-kalas.ett tag.
därefter blev det utgång.(se7en)
jag tror att jag hann shejka sönder mig själv efter tio minuter.värsta kicken, chlister!
runt ett tappade jag bort flickorna i discoröken, och mig själv, men hittade..
och klockan tre stängde de.
halv fem.
fem och tystnad.


(förresten, vart tog den söta lilla lotta vägen?)

Kommentarer
Postat av: Lotta

du vet jag låg i ett dikte och frös aslet av mig. haha nej ja har fullt upp av att dissa killar som försökte få mig till 5 i 3 ragg. :D hahaha

2007-02-26 @ 15:15:44
Postat av: nejra

haha.söt.du måste ut med oss i helgen igen.då ska jag skydda från fem-i-tre raggarna. :)

Postat av: Enes

Tja, ett tag sen Nerja! Haha, klart att du kan få äran att länka min blogg..om du vill kan jag länka tillbaks! pusss

2007-02-27 @ 14:28:38
URL: http://selektiv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback