shopping läker alla sår.

181567-5


nu har jag försökt att trösta mig själv med glass i en vecka med hoppet om att läka alla djupa sår, men det går fanemej inte.
glass är dessutom äckligt.
jag har provat de flesta sorter och försökt att äta dem på alla möjliga vis (fingrar, stor sked, liten sked, sugrör, kniv, lock) men det fungerar ju ändå inte.
ibland så önskar jag att jag var en såndär flicka i filmer som sitter i sängen och goffar i sig glass och mår hur bra som helst (medan hon äter iaf) efter att pojkvännen gjort slut eller liknande.
hursomhelst i lördags så tog mamma med mig till sthlm för att göra mig glad.
hon vet fortafarande inte.
vi sprang in och ut ur butiker och händerna fylldes med kassar.
(kanske inte som de gör på paris hilton och syrran.men ändå.)
sen träffade vi storebror och åt middag.gott.och sen gick storebror igen.
mamma och jag fortsatte sedan att springa fram och tillbaka och fram igen tills butikerna stängde.
dagen hade tagit slut och tankarna hade gått till något som lät ungefär såhär: "fan passar jag verkligen i den här färgen?, vad tjock jag ser ut i den här tröjan, för kort, jävla hetto man blev då!, mamma jag är hungrig, shit mobilen vibrerar i fickan, måste hinna in på zara innan de stänger".inte en enda tanke hade gått till något annat.
det hade hunnit gå sex timmar och sju minuter.inte en enda sekund ängnad åt dig.förlåt.men jag var lycklig.för ett tag iaf.precis som flickorna i alla filmer.
glass suger och shopping duger.

Kommentarer
Postat av: krill

Ta det lugnt nejra! Låter som du har kärlekstrubbel?

If you wanna be happy for the rest of your life
Never make a pretty woman your wife
So for my personal point of view
Get an ugly girl to marry you

Du får bara byta ut woman mot man;)

2007-02-11 @ 23:44:54
Postat av: Anonym

tackar krille.så jävla bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback