svårt slutna läppar.

vattenkran.

hur säger man det man inte kan säga?
hur talar man om man inte kan tala? (tala = ha talförmåga.teckenspråk räknas inte.)

jag känner mig som en vattenkran som inte används på år.
en sån som är gjord för att vatten ska kunna rinna ut ur den, när man vrider på.kallt som varmt.
lite svagt och harmoniskt eller starkt och bestämt.inte på något fjuttigt sätt.på ett perfekt sätt.
jag känner mig som en vattenkran som inte används på flera år.
en sån som hostar brunt vatten när man väl vrider på.bara kallt.
argt och okontrollerat.på ett fult sätt.

hur svårt kan det vara att tala när man kan tala?
-precis lika svårt som att vrida på lite vatten från en vattenkran.

nattens låt: Eddie Murphy - Party all the time

Kommentarer
Postat av: Enes

Hehe tack! Har länkat till din blogg nu också, ni får komma ner till Sverige (skåne) nån gång! Haaj

Postat av: Enes

Tja! Tack så mkt! :) Har lagt upp en länk till din blogg nu.. :) Ni får komma ner till Sverige (Skåne) nån gång pusss

2007-02-28 @ 16:21:19
URL: http://selektiv.blogspot.com
Postat av: Enes

ooops blev dubbelt där men nu får du iaf tre inlägg istället för ett :p

2007-02-28 @ 16:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback