när jag blir stor.

arkitekt
hjälp.
jag fick panik häromdagen.helt plötsligt slog det mig att jag kanske kommer stå där alldeles ensam och ingenstans att ta vägen i slutet av augusti.
att jag inte kommer ha någonting att vakna upp till.att gå till.
herregud jag tror jag dör om jag inte kommer in till hösten.
jag är en sån som inte klarar av att inte-göra-någonting.jag kan ett tag, men sen blir jag tokig och börjar bita på möblerna som en ensam hundvalp.

tomten jag önskar mig en tidig klapp i år, snälla.jag lovar att vara snäll mot mamma och alla andra om du skänker mig en plats på arkitektutbildningen. KTH skulle passa fint sådär. Chalmers och LTH går bra det med.
annars tomten så får du åtminstone hålla tummarna för mig när jag gör arkitektprovet.
jag vill bli arkitekt.jag ska bli arkitekt!

Kommentarer
Postat av: Tomten

Ensam lär du inte bli, inte heller sysslolös. Du om nån ska jag fixa in på arkitekt utbildningen, var inte orolig ;) bara du inte biter sönder soffan, då blir det en extra julklapp till mamma din sen. |take it easy| HOHOHO!

2007-03-04 @ 20:21:36
Postat av: Enes

Chilla, tänk på Makarska, du kan alltid rita en bättre lokal åt grotta! :P

Postat av: nejra

tack tomten!jag litar på dig.
haha, enes nu fick jag värsta idén på en ny lokal för grottan. :) visst ses vi i Makarska i sommar?

2007-03-06 @ 22:50:27
URL: http://kallthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback