våren är en annan värld.

idag fyller mamma mycket.
jag köpte värsta buketten och ett antal bakelser (napoleon- och budapestbakelser, krokodiler och margaretas masariner) från landings.
jag har varit hos tandis och återigen rivit huset som karius och baktus bott i sedan 1998.
jag kan ha hittat vårens klackisar.men fortfarande inga vita, läckra, låga "sneakers".
jag har inte skrivit mina lab.rapporter.och inte börjat på mitt enorma bildprojekt eller arkitektprov.
jag har druckigt mängder av kaffe, min espressomaskin lär typ sova gott inatt.vilket jag inte kommer att göra.
jag har en grym känsla i magen.en fin känsla i magen.det är vår.vintervärlden är död.
let´s go where the night goes.


dagens låt (gammal och fin): Jeff Buckley - Hallelujah
bonus låt: Säkert! - Vi kommer dö samtidigt

Kommentarer
Postat av: krille

Det har sina stunder här uppe alltså! Alltså jag har också varit grymt sugen på arkitekt på kth..så bara ser man uttagningskraven..man kanske inte skulle gått chillarlinjen på guc haha:) p.s vi går runt och sjunger halleluljah här mest hela tiden..jag brukar bli väckt av den på aukustisk gitarr på mornarna hihi..haalleluuuljaaaah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback