introducing my bedmates.

jag vaknade en morgon och insåg att jag faktiskt delar min säng med fyra andra figurer; Rivig från ikealand, Pandito från kina, Kashba från dubai och Pedro från spanien.
förr var det bara jag och Rivig, men honom minns jag att jag slängde ut en dag eftersom att det blev för trångt. hur han och de andra knölat sig in därefter har jag ingen aning om.
jag vet bara att de varit där länge. väldigt länge, så länge att jag längre inte kan somna utan att räkna in dem.
utan att jag är säker på att de alla ligger mjukt och skönt, bredvid mig i min säng.                                                                                                                                                     pandito rivigbedmates

Kommentarer
Postat av: safija

haahah legendo!! usch jag hatar att dela säng med nån/något.. jag har kastat mina såna gosedjur någonstans


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback