du får en kort sekund.show me.

jag är en känslig själ.en stark men rädd.
virra mig kring ditt lillfinger.lek med mig.
bara för att du kan.
var nära mig och håll mig varm.
jag vet att du kan.
ring mig, tänk på mig.snälla sakna mig.
för första gången låter jag dig.
och om du vill
lura och såra mig.men glöm då också mig.
för jag är bra på att sticka.försvinna ur folks liv.
så akta dig
jag tål mycket,
men alldeles för lite.
jag kan vara din.
tålig men otålig.känslig.
så var försiktig, akta dig.
men helst av allt,
bara älska mig.



dagens låt: Plain White T´s - Hey there Delilah (världens vackraste)
veckans film: Se Upp för Dårarna! (världens bästa)

Kommentarer
Postat av: safija

nejraaaaaaaa!! hajmo u sarajevo!!! idemi seeee!!!

Postat av: nejra

faaaaaaaaaan haaaajmoooooooo!!!

2007-09-13 @ 20:45:02
URL: http://kallthjarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback